תקנון אתר

תקנון החנות

  • תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור בו ובאתר מיועד לנשים וגברים כאחד.

  • גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך, אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות. וכי לא תהיה לך כל טענה ו/או תביעה כנגד בית העסק.

  • החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני  18  שנים ומעלה, שברשותם דוא"ל ברשת האינטרנט בישראל, בעל כתובת מגורים בישראל ואשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

  • בעת ביצוע הזמנת  מוצר, יש לעדכן באתר את הפרטים הנדרשים, לרבות פרטים אישיים: שם פרטי, שם משפחה, טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת למשלוח המוצר. המידע שעודכן ישמר במאגרי המידע של בית העסק, ויכניס את הגולש לרשימת הלקוחות ואנשי הקשר. הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית ועשויה להביא לנקיטת צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לבית העסק.

  • חיוב האשראי של המשתמש ייעשה במידה והמוצר זמין במלאי. אם וכאשר המוצר אזל מהמלאי אך ההזמנה התאפשרה וכרטיס האשראי חויב, ישלח בית העסק הודעת ביטול הזמנה לדואר האלקטרוני שהזין המשתמש, וסכום החיוב יוחזר לחשבון/לכרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה. בית העסק אינו מתחייב לזמינות כל המוצרים במלאי.

 

 

משלוחים והחזרות

מדיניות החזרה/ביטול עסקה

  • בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה התשע"א 2010) יכול כל אחד לבטל עסקה לרכישת מוצר עד 14 יום לאחר קבלת המוצר או מסמך הגילוי, לפי התאריך המאוחר מבין שניהם, בתנאי שהמוצר יוחזר לחנות "בית פלוס" כשהוא ארוז באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש.

  • הודעה על ביטול העסקה יש לשלוח בכתב באמצעות דואר, או דוא"ל ל"בית פלוס".

  • בעת ביטול העסקה בשל פגם במוצר, אי התאמה, אי אספקת המוצר  בזמן או בשל כל הפרה אחרת של החוזה, תחזיר החנות "בית פלוס" ללקוח את כספו בתוך 14 יום מעת קבלת הודעת הביטול ללא תשלום דמי ביטול.

  • בעת ביטול עסקה שאינה בגין הפרת חוזה, פגם במוצר, אי התאמה או אי הגעה במועד, כספו של הלקוח יושב בניכוי דמי ביטול של מאה שקלים או חמישה אחוז ממחיר המוצר, לפי הסכום הנמוך מבין שניהם.

  •  

    החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה, והודעה על הביטול תימסר לקונים בטלפון או בדוא"ל לכתובת שעודכנה בדף ההרשמה, וזה במקרים הבאים:

    כאשר נפלה טעות, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאורו וכן אם נמסרו פרטים אישיים שגויים בעת ביצוע ההזמנה.

    במקרה של כוח עליון, מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .